21 Eylül 2010 Salı

Teşekkür


Yüreğinize sağlık...

4 yorum:

no name dedi ki...

Kankacığım maviyi ne kadar çok seviyorsun, ne güzel seviyorsun, seni kıskanıyorum...
Haftalardır lokomotifimiz oldun, peşinden zevkle akıyoruz, seni seviyorum/z...
iyi ki varsın...

mavigun dedi ki...

evet
Eylemciğimiz ,
canım kardeşimiz..
seni seviyoruz..


şair ne demiş..

ŞİRİN SENİ GÜZEL GÖRDÜM

Gün batarken güneş gibi
bozkırlarda çiçek gibi
rüyada bir melek gibi
şirin seni güzel gördüm.

Coşkun akan ırmak gibi
kuru dalda yaprak gibi
bereketli toprak gibi
şirin seni güzel gördüm.

Dağda öten bülbül gibi
lale sümbül nerğis gibi,
uzaklarda yıldız ğibi
şirin seni güzel gördüm.

Kanber,deki sevda ğibi
gecelerde mehtap gibi
yıllanmış bir şarap gibi
şirin seni güzel gördüm.

Kanber gürbüzdal

HERDEMMAVİ de bir ses bir söz olan herkese teşekkür ederim..
hayatımızın rengi solmasın ...
haftaya buluşmak nasip olsun...

eylem dedi ki...

Ben de sizleri seviyorum
güzel sözleriniz için ve ablacım o şirin şiir için teşekkür ederim...

Tüm emeği geçen mavi yüreklilere teşekkürler...

Adsız dedi ki...

blgn Harikadır yaşamak ama insanların istediği gibi yaşam sürülemiyor nedersiniz