1 Haziran 2010 Salı

Teşekkür


Çiçeklere çiçek yaraşır, katılımınız için teşekkürler...

10 yorum:

eylem dedi ki...

Kelebek eksik..

no name dedi ki...

Değil...

eylem dedi ki...

Gördüm gördüm saklanıyorsun :)

Arkadaşın biri ağlatmıştı burada
moral oldu gerçekten sürprizmiş :))
Teşekkürler kankacığım yüreğine sağlık..

no name dedi ki...

Seni ağlattığına göre arkadaşın değilmiş. Arkadaşlarını seni ağlatmayacak kişilerden seçmelisin kankacım...
evet, kelebek siyah renkte olduğu için seçilmiyor, görememen normal kankacığım...

eylem dedi ki...

İş arkadaşı ne kadar arkadaş olacak...
Kendince kendini haklı göstermek istedi bitanesi
sonuç fırçayı o yedi patrondan..


gördüm gördüm ben :)

eylem dedi ki...

Eveet yağmurda başladı
yavaş yavaş yağmurun altında yürüyerek eve doğru yol alayım..
İyi akşamlar...

no name dedi ki...

iyi akşamlar kankacığım, kendine iyi bak...

mavigun41 dedi ki...

fotoğraftaki inceliğe
önce KOCAMAN teşekkür..
benim ince,duyarlı
sevgi kelebeği kardeşim..
VE
bize HerDemMavi de..

ÇİÇEKLER KELEBEKLER

Binbir renkle gülüyor,
Bahçemizde çiçekler.
Gururla süzülüyor,
Uçuşan kelebekler.

Ayrıdır her çiçeğin,
Adı, şekli, kokusu.
Hele şu kelebeğin,
Rengi pek hoş doğrusu.

Hazırlıyor çiçekler,
Baharın neşesini.
Sonra da kelebekler,
Okuyor bestesini.

Hasan NAHİT

buluşturan yüreğine teşekkür...
yüreğimizdesin...

no name dedi ki...

çok teşekkürler ablacığım, çok incesin, sağol varol...

seval dedi ki...

Ben de tesekkür edenlere katilip kendi adima sizlerle birlikte olmaktan aldiklarim icin cok cok tesekkür edeyim... :)

Hersey güzel gönüllerinizce olsun!