6 Haziran 2010 Pazar

Kiraz Mevsimi


Bir daha ben hiç olmadım eskisi gibi
Güvenmedim bir daha hiç
Sakladım kendimi

İnceliklerini öğrendim aşk oyunlarının
Aslında çok da eğlendim
Saymazsak kalbimi

Yok güzelim mertliği yok aşkın
Ben üzerim, üzülmemek için
Çok hüzünlü, ah çok hazin
Ama başka bir çaresi kalmadı ki
Bu aşk işinin

Bir daha gelmez geri genç baharlar
Kimbilir önümüzde kaç kiraz mevsimi var

Bir daha ben memnun kalmadım hiç kendimden
İçin için utandım hep bu halimden
Bilmiyorum nasıl geçer geri kalan
Aslında kafidir bana müthiş hatıran

Yok güzelim mertliği yok aşkın
Ben üzerim, üzülmemek için
Çok hüzünlü, ah çok hazin
Ama başka bir çaresi kalmadı ki
Bu aşk işinin

Bir daha gelmez geri genç baharlar
Kimbilir önümüzde kaç kiraz mevsimi var

Sezen Aksu

http://www.youtube.com/watch?v=PMR_64hfXOM&playnext_from=TL&videos=NEoehXn_vtg&feature=grec_index

Hiç yorum yok: