4 Haziran 2010 Cuma

Kankama


CANKUŞ
(Ege bölgesinde kanka yerine kullanılan bir deyim, ben de çok seviyorum)

Cankuş

Efendi soğuklar geldi!
Kuşlar da gittiler.
Yar kalır mı
bu kış kıyamette?

Bu kar kokusu İstanbul sokaklarında, (Ankara sokakları da olabilirdi)
alır götürür beni eski şarkılara...

Sen de bilirsin Cankuş!
Yaşamak
güzel ve zor.

İş,
para,
aşk
vb., vb. şikayetler...
Birikir sıkıntılar yüreğinde.
Sorular cevap bekler.
Elbet bir gün farkedip,
yardım eder melekler.

Bu kar kokusu
İstanbul sokaklarında...


Erhan Güleryüz

Kankacım işte böyle, Erhan kardeşimiz ne güzel söylemiş,
kendisi aynı zamanda ayna grubunun solisti kurucusu herbişeysi...
çok sevdiğim bir sanatçıdır da aynı zamanda, şu aralar yeni albümü çıkacaktı bekliyoruz bakalım...

6 yorum:

eylem dedi ki...

Kankacığım bu ne güzel bir sürpriz :)
Cankuş ne güzel bir terimdir böyle
"cankuş" :)

Ellerine yüreğine sağlık..
Seni seviyorum cankuşum :)

Erhan Güleryüz'e de teşekkürler
benimde sevdiğim bir sanatçıdır
Cemil ile beraber söylerlerken gitmiştim konserlerine bir defa
çok güzeldi..

Teşekkür ederim kankacığım...

no name dedi ki...

Yapayım kankama bir şirinlik, belki baş ağrısı geçer dedim, iyi geldiyse(ağrı kesici niyetine) ne mutlu bana...

eylem dedi ki...

Mevlana diyor ki:
"İyi bir dostu olanın aynaya ihtiyacı yoktur"..

Hem de çok iyi geldi kankacığım
Tekrar teşekkürler bu güzel şirinlik için..

Kaya dedi ki...

Eylem gecmis olsun, gerci ancak bu saatte gelebildim. Simdiye coktan gecmistir insallah

mavigun41 dedi ki...

Eylemcim yeni geldim..
iyisindir inşallah..
''Rüzgârı anlayan bilir öteyi
Can kuşum, yüzünü kalbime çevir''
Nurullah Genç 'İN DEDİĞİ GİBİ...


kankan sana Cankuşum diye öyle güzel seslenmiş ki...

Boşuna dememişler..

İnsanlık tarihinin bilinmeyen en etkili ilacı sonsuz koşulsuz ve sınırsız sevgi ile içten bir gülümseyiştir....alıntı.

senin cankuşun da sana öyle güzel ilaç olmuş ki..
Umarım geçmiştir..hiç bir şeyin kalmamıştır..

İyileşmiş olarak başlarsın inşallah haftaya..

kal sağlıcakla..

eylem dedi ki...

Sizin gibi dostlar varken iyileşmemek ne mümkün..
Teşekkür ediyorum...

Güzel bir gün güzel bir hafta olsun...
kolay gelsin...