25 Mayıs 2010 Salı

Teşekkür


Gönül dolusu teşekkürler...

8 yorum:

Kaya dedi ki...

Bu sefer cok tenha gecmis

Haftaya dolu dolu gecer insallah

Biz de tesekkür ediyoruz..

eylem dedi ki...

Biz de ediyoruz...

mavigun41 dedi ki...

ADI YOK
Ben, adsız ve namsız olmaktan memnunum.
Benim için iyi de kötü de söyleseler ben memnunum.
Bana “Senin sonun yok!” diyorlar.
Ben “sonsuz” olmaktan memnunum!


Benim adım yok. Ben emeğim. Hayatın kanat sesiyim ve çırpınışıyım tutsak bir yüreğin. Ellerim yok benim, tutamam. Göremem, gözlerim yok. Ben yüreğim, adım yok benim. Yapışıp gecenin iri göğsüne ak bir süt gibi içişim şiiri, zamansız bir susuzluk belki. Belki, ondandır geceyi bu denli sevişim.

Mevsimim ben. Bakışım bahar. Sevdası duman bir zemheri ve ağustosa inat avuçlarımda kar. Hazan gibi sarı yaprak yazgısı… Hazan gibi usulca düşüyorum… Ağlayarak hem çatlayarak topraklarım dört mevsim üç renk adımı bilmeden yaşıyorum.

Adım yok benim. Adımı bilen yok. Doğuda ayaz bir sabah, bir çocuğun gamzesi kadar hissem yok hayatta. Kara basan, minik çıplak bir ayakta kırmızı bir sızıyım ben. Ben sevdayım, efsanede adı geçmeyen. Mecnun’un gözünde duman Ferhad’ın alnında terim. Ben, Leyla meftunlarına açıktan bir ibretim. Yakılan her türküde, fail bir kibritim ben.

Benim adım yok. Kalemim ve yazgıyım. Kaleme ve yazgıya en büyük yeminim ben. Söylenmemiş söz, yazılmamış şiirim. Adım yok benim, adımı bilen de yok. Nice gece var içimde bu yazıya girmeyen. Nice yazan, nice ozan var. Hiç birinin adı yok...

Adı Yok Dergisinden bir alıntıyla..
teşekkür edeyim istedim..
adsız kardeşime..
No Name

no name dedi ki...

çok teşekkür ediyorum ablacığım...
seni seviyorum...

eylem dedi ki...

Bir dakika bir dakika
İtirazım var,itiraz ediyorum...
Sevgili Mavigünüm her hafta her hafta şiirlerle alıntılarla kardeşine çok şık bir şekilde teşekkür ediyorsun..(çok güzel)
Ama ama böyle güzel şiir ve alıntıları bana özel veya diğer arkadaşlara özel yazman için bir bloğumuzun mu olması gerek..
hep kardeşin hep kardeşin..
Kıskancım ona göre haberiniz ola :))

Birazda kankama kıskançlık yapayım

Yani kankacım sen de birkere bana seni seviyorum demedin..
Seni seviyorum demen için illa ablam gibi şık teşekkürler mi gerekiyor...

Yazan:Kıskanç Kanka

Sizi seviyorum :)
İyi akşamlar...

no name dedi ki...

olur mu kankacım,
sevmez olur muyum hiç seni, sen benim biricik kankamsın tabii ki seni seviyorum...

mavigun41 dedi ki...

HEH HEH HE..
DEMEK Kİ ÖYLE..


Bir an şeytana uyup kardeşimiz kalbimizdeki yerini kaybetmiş ,
yüreğindeki sevgiyi sitem ile karıp
bizim sevgimizden şüphe etmiş..

aslında der ki ;
mevlana
''İki parmağının ucunu gözüne koy
Bir şey görebiliyor musun dünyadan?
Sen göremiyorsun
diye bu alem yok değildir.''

Biz de kardeşimizin sitemini
bize duyduğu sevginden diye
kabul ediyor ve diyorum ki..


Kalbimde yeriniz, mutena yerde
Göz yaşım set olsun,çektiğin derde
Duayla rahmeti, çekmişim perde
Hiç hoş görülmezse, dost kime denir? ...


Ferhat tan Emrah tan, var ödevimiz
İzinden gitmektir, bu görevimiz
Eş olsun bir olsun, dostlar sevimiz
Şirin sorulmazsa, dost kime denir? ...Veysel KOŞAR

sen de diyorsun ki
bildiğimi duysam arada..
bizde söylüyoruz işte..
seni çok seviyoruz..
sevgiyle kal..

eylem dedi ki...

İşte budur :))

Ama bir yanlış anlaşılma var.Sevginizden şüphe etmem gibi birşey söz konusu değil.onu düzeltelim öncelikle.
üzüldüm o cümleye...

Evet sadece bende görmek istedim:))