7 Nisan 2010 Çarşamba

Efsanem Olacaksın


Bir yandan çok istiyorum
Bir yandan olmaz biliyorum
Ne yapsam, nereye gitsem?
Ne yere ne göğe sığamıyorum...

Söyle bana ne yaptın sen,
Kanıma zehir mi akıttın öperken?
İçimde hiç dinmeyen bir sızı oldun şimdiden
Günbegün daha da çoğalacaksın...

Çok belli aslında, kavuşamadık ya,
Bu yüzden korkarım efsanem olacaksın...
Söyle bana ne yaptın sen
Kanıma zehir mi akıttın öperken?

Bir ipte iki cambaz
İki asi, kessen kanı akmaz
Hissettik ilk bakışta
Bu tufandan kimse sağ çıkmaz...

Söz; Sezen Aksu

http://www.youtube.com/watch?v=Nf4jZbEGi_g

7 yorum:

eylem dedi ki...

CAN ERİĞİ

Bir kelime buldum çın çın öter;
Adı candır.
Bir erik kopardım can dalından;
İçi can dolu,
Adı can, yaprağı can, lezzeti candır.
Bir gölge düştü önüme dedi ki:
Bir yüküm var benden ağır
Bir yüküm var beni taşır
Adı candır.

Toprak dedi ki:
Can Allahın yongasıdır
Fakat ben bir deri bir kemik
kaldım.
Bir de misafirim var adı candır.

Işık dedi ki:
Renklerden, kokulardan,
Seslerden önce koşup geldim
İnsanoğluna nur topu gibi
Bir müjde getirdim,
Adı candır.

BEDRİ RAHMİ EYÜBOĞLU

eylem dedi ki...

ÇAKIL

Seni düşünürken
Bir çakıl taşı ısınır içimde
Bir kuş gelir yüreğimin ucuna konar
Bir gelincik açılır ansızın
Bir gelincik sinsi sinsi kanar

Seni düşünürken
Bir erik ağacı tepeden tırnağa donanır
Deliler gibi dönmeğe başlar
Döndükçe yumak yumak çözülür
Çözüldükçe ufalır küçülür
Çekirdeği henüz süt bağlamış
Masmavi bir erik kesilir ağzımda
Dokundukça yanar dudaklarım

Seni düşünürken
Bir çakıl taşı ısınır içimde.

BEDRİ RAHMİ EYÜBOĞLU

eylem dedi ki...

Bbo bloğumuzda da Bedri Rahmi Eyüboğlu şiirlerine yer vermiş olduk :)
Teşekkürler ...

no name dedi ki...

teşekkürler kankacığım, şenlenmiş blog...
yüreğine sağlık...

Kaya dedi ki...

Adama asik mi oldun kiz yoksa, her tarafa yazmissin biseyler :)

no name dedi ki...

gerçekten ya, neredeyse benim bile aşık olasım var adama...
büyük sanatçıdı, toprağı bol olsun...

eylem dedi ki...

he he hee :))
Kayacım güldürdün beni
Hani yaşasaydı olabilirdi belki birşeyler :)
ama nasıl aşık olmuş adam..

Bugün bu şair çıktı kısmete
şiirlerine aşık oldum ,çekti beni içine
bende aşka geldim coştum yazdım heryere ...