26 Şubat 2010 Cuma

Seval'ce


Vefa

Gönül borcudur vefa, ölçüsü olmayan.
Sevgiyle birlikte doğar, sevgiyle yoğrulur...

Aşk eğer alevse her şeyi yakıp tutuşturan,
Yananın yanmaktan yorulması doğa kanunudur.

Yorulan alevler kora dönüşür de,
Daha derin, daha içten, daha çok yanar...

Dokunduğu yürekler ısındıkça,
Aşkın sevgiyle karışmış hali ortaya çıkar...

Sevgi, verdikçe artan, dağıttıkça çoğalandır.
Büyüdükçe nur olan, yol gösteren ışıktır.

Zaman rüzgarı esince korlar sönse bile,
Yaşanmışa saygıdır vefa, küllere duyulan aşktır...

By. Seval

4 yorum:

no name dedi ki...

Seval ablacığım, harikasın...
Çoktandır bizleri ihmal ediyordun.
Arasıra da olsa, gönlünden süzülenleri bizlerle paylaşmaya devam etmeni rica ediyoruz...

Seni seviyoruz...

mavigun41 dedi ki...

Benim canım kankam..
Benzemez ki kimse sana..
No Name 'nin yazdıklarının hepsine katılıyorum....
en çok da...
seni çok seviyoruz..
demesine...
Çünkü seni çok seviyorum..
hep bizimle ol..
hep benimle ol..

seval dedi ki...

No Namecim beni hem mahcup ettin, hem de cok sevindirdin ablam, cok tesekkür ederim..

Kankacim sana da cok tesekkür ederim canim, dostlugumuz ömürlük, sevgimiz karsilikli..

Gönüllerden süzülen duygu ve düsünceler paylasildikca degerlenir, paylasacak birileri olan kisi en gercek zengindir! Iyi ki benimlesiniz, iyi ki varsiniz..:)

Kaya dedi ki...

Ben senin hala uzun yillar almanyada kalmis olduguna inanmiyorum :)

Buralarda yasayanlarda hic görmedigim kadar güzel kullaniyorsun ablacim Türkceyi, yüregine saglik