25 Ağustos 2009 Salı

Senede Bir Gün


Gönlümde açmadan solan bir gülsün
Her zaman gamlıyım her zaman üzgün
Beklerim yolunu aylar boyunca
Yeter ki gel bana
Senede bir gün, senede bir gün

Ağarsın saçların, solsun yanağın
Adını anmaktan yansın dudağım
Bu aşka canımı adayacağım
Yeter ki gel bana
Senede bir gün, senede bir gün...

Söz: Sadık Şendil
Beste: Şekip Ayhan Özışık

http://www.youtube.com/watch?v=gönlümde açmadan solan bir gülsüneSuBhP56kgw&feature=related

http://www.dailymotion.com/video/xwahi_ferhat-gocer-senede-bir-gun-live_music

12 yorum:

eylem dedi ki...

güzel şarkıdır
oy oyy...

eylem dedi ki...

O ağacın altı

Gölgesinde mevsimler boyu oturduğumuz
Hep elele vererek hayaller kurduğumuz
Kimi üzgün, kimi gün neşeyle dolduğumuz
O ağacın altını şimdi anıyor musun?
O güzel günler içim bilmem yanıyor musun?

Attığımız tarih de, çizdiğimiz o kalp de
Silinmemiş duruyor, hepsi yerli yerinde
Sen şarkılar söylerdin yatarken dizlerimde
O ağacın altını şimdi anıyor musun?
O güzel günler için bilmem yanıyor musun?

Makam: Hicaz
Usûl : Semâi
Beste: Yusuf Nalkesen
Güfte: Yusuf Nalkesen

http://video.eksenim.mynet.com/wate
rangel/O_A_ac_n_Alt_Zeki_M_ren/237917/

eylem dedi ki...

Kankacım sen böyle senede birgün diye başladın
ben bi daldım şarkıların içine halen çıkamadım
daldığım şarkılardan biride bu idi
ya bu aralar çarpıldım zaten ağlatmayın beni,eyletmeyin beni,söyletmeyin beni off...

no name dedi ki...

Vaay kankacım,
durum vahim galiba, tanısak şu ramazan kardeşi?

eylem dedi ki...

boşver kankam sizide çarpmasın sonra...

eylem dedi ki...

zaten şurda 25 gün sonra falanda bayram çarpacak
takılma ramazana :)

eylem dedi ki...

Birtane Türk Sanat müziği sayfası buldum internette
arkadaş birde şarkı falı diye eklemiş bende dedim bakalım ne çıkacak bu çıktı

Makam: Bûselik
Usûl : Düyek
Beste: Selâhaddin İnal
Güfte: Şemsi Belli

Gözümde özleyiş, gönlümde acı
Alnımda sevdânın sıcak izi var
Bana benden yakın, benden yabancı
İçimde dolaşan, gezen biri var

Ne kapımı çalan garip postacı
Ne beni bekleyen, özleyen bir yâr
Bana benden yakın, benden yabancı
İçimde dolaşan, gezen biri var

Fala inanma falsızda kalma :)

eylem dedi ki...

ben sevdim bu siteyi full sanat müziği

Makam: Hicâz
Usûl : Aksak
Beste: Sâdeddin Kaynak
Güfte: -----

Bana yârdan vazgeç derler

Bana yârdan vazgeç derler
Ben geçerim, gönül geçmez
Üftâdesi çoktur derler
Ben geçerim, gönül geçmez

Aşkına düştüm, ne çâre
Tutulmuşum âh ü zâra
Çekerlerse beni dâra
Ben geçerim, gönül geçmez

eylem dedi ki...

Makam: Nihâvend
Usûl : Semâi
Beste: Zeki Müren
Güfte: Vedat Şenyol

Gözlerinin içine başka hayâl girmesin
Bana ait çizgiler dikkat et silinmesin
İstersen yum gözlerini, tıpkı düşünür gibi
Benden evvel başkası bakıp seni görmesin
Benden evvel başkası bakıp seni sevmesin

Kıskanırım seni ben kendi gözümden bile
Nasıl veririm seni birgün yabancı ele
Sana gelen yollarda dâimâ beni bekle
Benden evvel başkası bakıp seni görmesin
Benden evvel başkası bakıp seni sevmesin

eylem dedi ki...

site güzelde bazı şarkılar için sözlük gerekiyor hatta tercüman :)
arkadaş bunuda düşünseymiş ya

Kankacım şarkı sözleri yayınladım ya bi mahsuru yoktur inşallah
burasıda bizim diye rahat rahat yayınladım...

no name dedi ki...

Kaptın bu dj.liği kankacım.
şarkıların başına da bir iki anlamlı söz ekledin mi olacak gibi.
sana bir radyo programı yakışır artık.
adı da mordalga, morışık, yada sen bul bir isim...

eylem dedi ki...

bu ne ?
adsızlar burayada mı el attı

kankacım dj lik kim ben kim
ben böyle arada takılırım
teşekkür ederim kankacım...