16 Temmuz 2009 Perşembe

Yağmur'un Getirdikleri



Gerçek bir masala dahil olmayı isterdim seninle. O çok sevdiğim masalların birinde yaşasaydık her şey çok daha kolay olabilirdi. Bu bir masal der geçerdi herkes. Hiç kimse bizi üzemez, canımızı acıtamazdı. Gökten üç elma düşmüşle son bulmalıydı bu aşk. Sonu iyi biten bir masal olmalıydı yaşadıklarımız...

Olur mu sence, masallar gerçeğe dönüşebilir mi?
Evet, haklısın aslında. Hiç büyümeyen bir çocuk yanım var benim. Hâlâ masallara inanan ve bir masala dahil olmayı umut edecek kadar saf bir çocuk ruhuna sahibim...
Bu iyi bir şey mi yoksa kötü mü bilemiyorum, ama ben buyum, değişemiyorum...

Aslında çok güçlü olduğum için değil bunca şeye göğüs gererek hâlâ ayakta durabilmem. Bu içimde hiç büyümeyen çocuğun inandığı masallar sayesinde gerçekleşiyor.
İçimdeki o umut hiç tükenmiyor.

Sen aşkım, bir masal değilsin, uzaklığın boşuna her an içimdesin.
Ben senin suskunluğundayım... Sürekli içinde haykırdığın yalnızlığın, nereye varacağını bilemediğim suskunluğunun...

3 yorum:

eylem dedi ki...

Aşkın Kanunu

Aşkın kanununu yazsam yeniden,
kimi ümitleri yel alır gider
Kimi benim gibi sever gönülden,
kimi senin gibi el olur gider

Dünyanın bir yazı bir kışı vardır,
her yolun bir sonu bir başı vardır
Her aşkın sonunda gözyaşı vardır,
akar damla damla sel olur gider

Boş yere bekleme geçen günleri,
böyledir ne yazık ezelden beri
Kimi benim gibi sever gönülden,
kimi senin gibi el olur gider


Makam: Acem-Kürdî
Bestekâr: Sadettin Öktenay

eylem dedi ki...

Evet yağmur kimi zaman getirir kimi zaman da götürür...

Ellerine sağlık Yağmurcuğum
çok güzel bir yazı olmuş
hayatta masallar gibi olsa ama ne yazık ki...

yağmur dedi ki...

Teşekkür ederim Eylemcim, bir şarkıda benden sana gelsin ;)



Ölmüş İçimde Hasret

İçimde bir sıkıntı, bir kasvet, bir duman
Dünya dar gelir inan seni düşündüğüm an
Titreyen ellerimde sevgimiz arap saçı
Umrumda değil zaman çalsa da bilmem kaçı

Zincirlere vurulur umutlar liman liman
Dünya dar gelir inan seni düşündüğüm an
Zincirlere vurulur umutlar liman liman
Dünya dar gelir inan seni düşündüğüm an
Koparsam zincirimi ilk koşacağım sensin
Sen çaresizliğimin çaresiz ümidisin
Koparsam zincirimi ilk koşacağım sensin
Sen çaresizliğimin çaresiz ümidisin

Bir hayıra yenilmiş yüreğimde bin evet
Kavuşmayı unutmuş ölmüş içimde hasret
Bir de çökerse kasvet, bir de çökerse kasvet
Bir de çökerse kasvet karanlık duman duman
Dünya dar gelir inan işte bana o zaman
Dünya dar gelir inan seni düşündüğüm an

Sevgilim biz ikimiz ay ve güneş gibiyiz
Alev alev yansak da artık birleşemeyiz
Hasretin tohumunu çıkar at yüreğinden
Bahar da yaz da geçti artık yeşeremeyiz

Zincirlere vurulur umutlar liman liman
Dünya dar gelir inan seni düşündüğüm an
Zincirlere vurulur umutlar liman liman
Dünya dar gelir inan seni düşündüğüm an
Koparsam zincirimi ilk koşacağım sensin
Sen çaresizliğimin çaresiz ümidisin
Koparsam zincirimi ilk koşacağım sensin
Sen çaresizliğimin çaresiz ümidisin

Bir hayıra yenilmiş yüreğimde bin evet
Kavuşmayı unutmuş çlmüş içimde hasret
Bir de çökerse kasvet, bir de çökerse kasvet
Bir de çökerse kasvet karanlık duman duman
Dünya dar gelir inan işte bana o zaman
Dünya dar gelir inan seni düşündüğüm an
Dünya dar gelir inan işte bana o zaman
Dünya dar gelir inan seni düşündüğüm an


http://www.youtube.com/watch?v=F7p98oypMgo&feature=related