19 Temmuz 2009 Pazar

Bana Bana


Sebepsiz yere gitmedin ki sen
Boşluğa beni koydun bilmeden
Yüzüme vuran boğaz rüzgarı
Hiç soğuk değil sensizliğimden

Kendini görmek ne acı
Yok olmuş hayallerin çıkmazı
Anlamak çok zor değil
Farkı yok aslında sonların

Bana bana hep bana
Ayrılıklar hep bana
Gidenlerin ardından
Bakakalmak hep bana

Korkumdan değil yüzsüzlüğümden
Kaçtım her zaman geri dönmekten
Kısacık yolum ne kadar uzun
Dalgalar vurur şimdi sarhoşum

Kaybeden yalnız ben miyim
Yok olmuş inancımı neyleyim
Son bir kez ağla bana
Gözyaşın sulara karışsın

Bana bana hep bana
Ayrılıklar hep bana
Gidenlerin ardından
Bakakalmak hep bana

Grup Dilemma

http://www.youtube-muzik.com/dilemma/bana-bana-video_1bf70f21f.html

http://www.youtube.com/watch?v=Z8Cl33oikmc

1 yorum:

yağmur dedi ki...

Sana sımsıkı sarılmak istiyordum, kokunu içime yıllarca bana yetecek kadar çekerek, sana sımsıkı sarılmak istiyordum.... Gelmedin!

Gelsen yapabilir miydim bilmiyorum...Ben artık gidiyorum..

Alıntı

çok güzel bi şarkı,paylaşımın için teşekkürler.

SENİ SEVİYORUM...