1 Haziran 2009 Pazartesi

Melekler ve Ben



Melekler gelince ben de gidicem
Hiç görmediğim yerlere
Mesela gezegenlere

Melekler sevince ben de sevicem
Hiç sevmediğim şeyleri
Mesela sürüngenleri

Melekler gülünce ben de gülücem
Hiç gülmediğim şeylere
Mesela kurabiyelere

Melekler ölünce ben de ölücem
Hiç ölmediğim şeylere
Mesela kum tepelerine

Melekler doğunca ben de doğucam
Hiç doğmadığım annelerde
Mesela bütün renklerde

Melekler büyüyünce ben de büyüycem
Hiç büyümediğim büyülerde
Mesela küçüklüğümüzde

Melekler uyuyunca ben de uyuycam
Sonra uyanıcaz uyku olucaz

Melekler ağlayınca ben de ağlıycam
Sonra akıcaz akıntı olucaz

Melekler uçunca ben de uçucam
Sonra kaybolucaz...ay olucaz
Olucaz... lucaz... ucaz... caz... az...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Yine uçucam, uyuycam, uyanıcam hep ağlıycam
Yine doğucam, batıcam ama hiç olmıycam
Hiç bir yere konmıycam

Melekler gidince ben de gidicem
Yeniden başlıycam
Kendimi seçebilicem, beni sana verebilicem

Melekler gidince...


Murat Yılmazyıldırım

2 yorum:

BBO FM MAVİLİGÜNLER dedi ki...

bbo fm maviligünler 95,5
bir süre aranızda olamıyacaktır.
tekrar görüşene kadar
sağlıklı ve huzurlu olarak,
sevgiyle kalın
sevdiklerinizle kalın.
hep mavide kalın..

eylem dedi ki...

Ama ama Maviligünler nasıl yani
okuyunca şok oldum
biz ne yapacağız maviligünsüz
yerine stajyer falan yokmu
ayrıca neden böyle sürpriz bir şekilde ara verdik ????