16 Mayıs 2009 Cumartesi

Sevgili-m Günlük

Yeni bir aşk arıyorum, haberin olsun...
Eskisine ne oldu diye soracak olursan, birşey olmadı, duruyor...
Eskiden de bir sürü aşklarım oldu, şimdi de var, bundan sonra da olacaktır herhalde...
Ne yapayım, yaradan hercai yaratmış...
Ne demiş Faruk Nafiz Çamlıbel,
Hala o eski dert mi?
ya çılgınsın ya deli
yalnız sütle yaşamak hastalara yaraşır
gönlündeki kadını değiştirmeli...
gibi birşeydi zannederim, üstad affetsin aklımda bu şekilde kalmış.İnternette de bulamadım. Bende kitabı var ama şimdi kim arayacak, uzun iş...
Evet şöyle yeşil gözlerinden muhabbet kapacak, diz çöküp önünde...
Amaan diz çöke çöke nasır bağladı dizlerim...Diz çökmeyecem artık...
Karar verdim alacam bir motosiklet siyah deri ceket, çizme...
Hadi yaa, yoksa ben orta yaş krizine mi girdim?
Ne bileyim girdiysem de girdim, uzatacam saçları da, verecem rüzgara ohh değmeyin gitsin keyfime...
Kask zorunluluğu mu var, amaan şehirler arası yolda,köyde belde de kim görecek...
Takılırım kafama göre...
Şimdi Uludağ'ın tam zamanıdır ve de Ilgaz'ın...
Yeşil tonları, mavi vee renk renk orkideler...
Fotoğraflar kuduracak...

Zannederim benim ecelim geldi, yoksa neden durup duruken cami duvarına tekme atayım ki...
Yukarıdaki yazıları ben yazmadım ha, birisi internet şifremi patlatmış herhalde, bu hackerlardan kurtuluş yok...
İyi geceler dileyip sağdan sağdan eve doğru çıkmalı...
İyi geceler...

Hiç yorum yok: