4 Mayıs 2009 Pazartesi

Pervane


"Amaaaan dönerim aşkının etrafında pervaneyim;
Pervaneyim sana..."

Yürüyorum sokaklarda sen evinde uyurken
Saatten haberim yok belki geç belki erken
Kaderin cilvesinden şarabın öfkesinden
Anladım ki kaçış yok bu aşkın pençesinden
İşten eve dönerken susayıp su içerken
Her daim aklımdasın;
Hayat akıp giderken
Sen parla ben döneyim aşkının etrafında
Bir yanıp bir söneyim alacakaranlıkta
Yürüyorum sokaklarda sen evinde uyurken
Saatten haberim yok belki gec belki erken
Kaderin cilvesinden şarabın öfkesinden
Anladım ki kacış yok bu aşkın pencesinden
Sen parla ben döneyim aşkının etrafında
Bir yanıp bir söneyim alacakaranlıkta...

Yüksek Sadakat

http://www.youtube.com/watch?v=EuEtMXXE2lM

3 yorum:

Kaya dedi ki...

Ne olduysa saat 19 dan itibaren olmus. 10 ar dakika arayla bir sürü güzellik sunmussun. Galiba bugünkü okey partisinde herkesi silkeledin :)

Ellerine saglik

no name dedi ki...

Senin de yüreğine sağlık kardeşim...

Yeni parti mi kuruldu? Ben bilmiyorum okey partisini, Tüzüğüne bir bakalım beğenirsek, aklımıza yatarsa üye oluruz...

Kaya dedi ki...

Yok yok
Parti falan yok. Kim dedi? Medyanin abartmasi, bakma sen

Ada bu aksam süper olmus, gözlerimizi kamastiriyor