4 Nisan 2009 Cumartesi

Papatyam


Yürüyüşe çıkmıştım, üstüne bastıktan sonra farkettim ve baktım, taşların arasından minicik bir papatya kafasını çıkarmış yüzlerce gelen geçene, kendisini ezenlere inat yaşam savaşı veriyor. Tüm güzelliklere kapılarını kapamış amaçları sadece para kazanmak olan yığınlara, kendini farkettirme şansının hiç olmadığını bile bile direniyor...
Bu direnişi paylaşabilme adına hemen dükkana koştum makinemi kaptığım gibi papatyamın yanına koştum. Etrafındaki sigara izmaritlerini temizledim, makinemi ayarladım vee deklanşöre bastım, makinamdan her zaman çıkan o harika mekanik sesi duyamayınca baktım pilim bitmiş...
Hemen yedek pil için dükkana koştum. Yedek pili taktım ve tekrar papatyamın yanına döndüm. Deklanşöre bastım ama yaşadığım hayal kırıklığı...
Maalesef yedek pilim de boş...
Şimdi pillerimin şarz olmasını beklerken papatyamın başına bir iş gelmemesi için dua ediyorum...


Pil doldu, gelen geçen arabalar papatyamı bu hale getirdi, fotoğraflanarak ölümsüzlüğü sağlandı...

22 yorum:

eylem dedi ki...

piller dolunca fotoğrafını da görürüz inşallah papatyanın

korumaya alsaydın kankacım etrafını falan çevirseydin
yazık ona kıyamam

no name dedi ki...

evet etrafını taşlarla çevirdim, umarım ezilmez...

Kaya dedi ki...

benim hic papatyam olmadi..

no name dedi ki...

Kardeşim isimlere takılmasak...
Vardır elbet seninde hayatında güzellikler.
Ben papatyam derim, sen başka birşey.

eylem dedi ki...

canım ya kıyamam biraz daha geç kalsan hiç göremeyecektik yani

orası nasıl bir yol
arabalar geçiyor

eylem dedi ki...

arabaları bahane etmişsin ama sen basınca bu hale gelmiş olmasın bu zavallı papatya :)

orası yol ise çok bozuk bir yol
tali yol mu ora
taktım ben bu yola

no name dedi ki...

Kankacım Kemer'in bütün yolları ve kaldırımları bu şekilde taşlardan yapılma...

eylem dedi ki...

tamam anladım kankacım kızma ağlarım bak

no name dedi ki...

Kankacım takılmadan da duramazsın.
Ben ezmedim hayır, araba marifeti.
Evet yollarımız eğri büğrü ve taşlardan yapılma, değmemiş mühendis, tekniker vs. eli ne yapalım, kaderimiz deyip çekiyoruz...

Kaya dedi ki...

olsun yine de seviyor cikiyo :)

eylem dedi ki...

sana takılmayımda kime takılayım kankam
bir tanecik kankam var iyi ki de var

no name dedi ki...

Amman ağlama kızan yok sana...
Sakin ol, anlat hadi problem mi var?
Bak eğer Baha canını sıktıysa çekinme söyle bakalım icabına...

eylem dedi ki...

Baha kim :))

no name dedi ki...

Hah tamam...
Sen oldun artık kankacım...
Neredeyim?
Ben kimim? Moduna girdiysen yandık...

eylem dedi ki...

he hee:)

eylem dedi ki...

sen sevdiğin sürece o hep seviyor çıkar kayacım :)

Kaya dedi ki...

"Baha kim?" sorusunu kaynatmaya mi calisiyorsun sen

eylem dedi ki...

sizden de birşey kaçmıyor canım :)

mavigün dedi ki...

canlar merhabalar..

no name keşke herkes böyle senin gibi farkında olan gözlerle baksın dünyaya..

bir ufacık papatyanın zor halini de işte böyle bulur bizle paylaşır bu yürek .
sağolasın sevgili kardeşim..

ve

Benim ise konu başlığına bakınca ilk aklıma gelen CANIM KANKAM oldu...

ona burdan iyi yolculuklar dileyelim..

iyi yolculuklar gül papatyam..
kazasız belasız gitmeler gelmeler nasip etsin..

güzel bir tatil olsun..

mavigün dedi ki...

Bu ailenin genç kızı olmak ne zor ..

abi bir taraftan kardeş bir taraftan çift taraflı sorgulama..

BAHA kim..
siz okuduğunuzu unutuyormusunuz..

tanıştırmadı mı?demede mi.
baharın abisi diye..

siz bahar kim onu söyleyin ki
biz baha kim anlayalım..

hadi bakalım beyler herkes yüreklerine baksın..

Kim bu bahar?

Kaya dedi ki...

simdi ablacim abime bahari sorma, yengem bisey sanabilir, ki gercekte yok öyle biri. bana zaten ugramaz. baskanim desen kafasin kaldirip etrafina bakamiyo

Eylem de "asigim arkadas var mi" tarzinda yorum yapti ve sonucunda biz de bu sansli adamla tanismak istedik

Simdi ablacim, sence de gerekmez mi? Alsin gelsin bakalim görelim

Hem aramizda kalsin sen de cok ilimli davranma, cekinsin accik, gerci tirsacak hali de yok ama..

gökçe dedi ki...

inanma ablacım sen ona mutlaka vardır birileri bana uğramaz deyip sıyrılmaya çalışıyo açıklasınn :D