30 Nisan 2009 Perşembe

Sevgili-m Günlük

Bu akşam çok efkarlıyım,
Kalbim neden kan ağlıyor...
Diyerekten damardan girecektim ama vazgeçtim. Yarın bahar bayramı ve ben şu anda bir canlının yaşamına son verdim. Bunun üzüntüsü içindeyim. Gönül rahatlığıyla bana katil diyebilirsiniz. Ben bir sivrisinek katiliyim...
Bununla nasıl yaşanır acaba...
Amaan bi deneriz bakalım, belki alışırım. İnsanoğlu nelere alışmıyor ki.
Evet bu sivrisineğin cesedini ortadan kaldırdıktan sonra efkar olayına devam edebiliriz...
Sabır lütfen ve biraz da saygı, gömüyorum geliyorum...

Ahh ah... Kafamı bir türlü toparlayıp yazamıyorum ki, neden derseniz bulunduğum ortamda gürültülü bir müzik çalıyor, msn'de bıcır bıcır sürekli konuşan bir güzel kız, diğer msn'de sürekli tıkı tıkı tıkı makineli tüfek gibi yazan başka bir güzellik...
Bu arada işi gücü olmayanlar da Nesimi'ye sormazlar mı"Yarin ile hoş musun" diye...
Cevabı Nesimi'ye bırakarak eve doğru yelken açıyorum...
Gidip yatayım yarın sabah bahar bayramı, erkenden kalkıp tüm baharları fotoğraflamam lazım...

Takdimimdir,
İşte Bahar...

5 yorum:

yağmur dedi ki...

Sevilene günlük

Sen gittin ama benim anlatacaklarım bitmedi... Ama ne yazayım nerden başlayayım onu da bilemedim. Şimdi burada olsaydın konuşacak, anlatacak bi sürü şey bulurdum ama yoksun. Neyse ben en iyi yaptığım şeyi yapayım yine içimde biriktireyim sonra hepsini bir bir anlatayım sana. Taa ki sen“yeter sus kız” diyene kadar :)

Çok özledim ben seni hem de çook...

Ve hani çocukken sorarlar ya ne kadar çok seviyorsun diye benim cevabım hiç değişmedi : SENİ DÜNYALAR KADAR ÇOK SEVİYORUM :)

eylem dedi ki...

Ne istedin hayvancıktan ne zararı vardı sana-size,
altı üstü biraz karnını doyurup gidecekti
sizde bir iki gün tatlı tatlı kaşınacaktınız
bir kaç damla kanına kıyamadında o zavallıcağı mı kıydın cık cık cık...

zaten o seni görünce bakardı kendinden kırk kat iri bir adam
yaklaşamazdı bile korkudan ölürdü :)
sen de katil olmamış olurdun
ah kankacım ahh

Sabah taziyeye gittim ailesine
çok üzgünlerdi
yalnız intikamları acı olacakmış demedi deme haberin olsun


Güzelliklere gelince güzelliğin biri hızını alamamış buradan devam etmiş maşallah :)
seni çok özlemiş abisi ondan

kız milleti bir konuşmaya başlayınca susmazlar ki zaten
bak halen yazıyorum görüyorsun :)
tamam tamam biraz soluk alayım sonra devam ederim yine :)

Kaya dedi ki...

Allah yardimcin olsun abicim..

no name dedi ki...

Amin,
Cümlemizin kardeşim...

eylem dedi ki...

Sevgili-si Günlük merhaba
şu iç sayfalarına da ben yazsam olur mu
düşünmen mi gerek
aaa olur olur canım yabancımıyım sahibinin kankasıyım iki satır yazsam ne olacak
hem ana sayfana yazmıyorum arkalarda bir yerde karalarım birşeyler
peki mi
işte budur
kimin günlüğü
tabikii kankamın :)

şimdi sevgili-si günlük işin açıkçası çok sıkıldım dakikalar ilerlemiyor sanki
bugün 1Mayıs tatil ya ondan mı acaba
ama ben yarın tatil yapacağım patron öyle diyor
1 mayıs tatil ,bayram
güzel de şu olaylarda olmasa
neyse gelelim bana çok bunaldım uykum geldi niye
iş yok aylak aylak oturuyorum ondan
kardeşimde yok ki oturup çene yapsam onunla
bugün öğle yemeğinide sevmedim kabak tadı verdi bugünkü yemek
niye kabak yemeği vardı çünkü
kabağı severim ama yemeğini cık sevmem
çok mu yemek seçiyorum ne
evet evet galiba öyle

radyoyu açtım hiç yoktan müzik ruhun gıdasıdır kendime geleyim diye al buyur reklam çıktı şans yok ki ben de canım
bekleyelim bakalım
bekledim ne çıktı Gülay'dan İstanbul Ağlıyor sen ağlıyorsun...
dinleyelim bakalım

bugün bir ara markete gittim aylağım ya
erik alayım dedim
paket halindekinden bir tane aldım elime
elime aldığımla elimden kayıp yere düşmesi bir oldu
paat yerde erikler dağıldı
Allah'ım kabusmuydu neydi
erikler yerde ben eyvah durumunda
yerin dibinde
sakarım ben ya kesin :)
neyse elemanlar hoşgörülü davrandı
önemli değil biz hallederiz dediler sağolsunlar
sonra başka bir paket alıp sağıma soluma bakmadan fiyatını ödeyip kaçtım marketten

bugün blogta Mavigün ablamın çiçekleri dikkati mi çekti
hep mavi ya bu gün renkli
hem de sarı kırmızı :)
değişik olmuş güzel olmuş arada renk değişikliği iyidir
bahar geldi ondan daha renkli seçmiş kankam galiba
ee piyasada da mavi çiçek nadir bulununca
yakışmış ama

daldan dala atladım ne çene yaptım ama demi günlük
şanslısın var ya iyi ki sahibin bayan değil baksana yazdım bir yığın
zaten sahibin bayan olsa sevgili günlük değil sevgili günlüklerim olurdun
iki günde dolardı sayfaların bir sürü günlük olurdu

niye çok çene yaptım ki ben bugün
sıkıldım ya ondan
yarında yokum yarınınkini de peşin peşin yapayım dedim galiba
yarın tatil ya memlekete gider miyim ki olabilir neden olmasın demi
bakarız artık bugünü bitirelimde

Sevgili-si Günlük sen nekadar iyisin
bu kadar çene yaptım hiç şikayetçi olmadın teşekkür ederim beni dinlediğin için
çok sevdim seni
gelirim belki yine bir gün
kendine iyi bak...