26 Nisan 2009 Pazar

Sevgili-m Günlük

Merhaba,
sıkıntılı, uzun, sessiz bir Pazar gününün son demleri.
Oldum olası pazar günlerini sevmiyorum, nedendir bilmem.
Esneye esneye bir hal olmuşken, nedenleri üzerinde düşünmek zor geliyor.
Sebebi ne olursa olsun, sevmiyorum işte...
İbret-i âlem için sallandıracaksın Taksim meydanında tatil günlerini, o zaman şahane olacak.
Bence...
Kızmaca yok benim fikrim bu. Fikrimi beğenmeyen, asmasın tatil günlerini, beslesin...
Neyse...
Bir zamandır yeni nesil gençlere bakıyorum da hepsi tornadan çıkmış gibi, tektip...
Büyük çoğunluğu ince ve uzun, jöleyle acaipli şekiller verilmiş uzun saçlar, benzer kıyafetler...
Bana ne yaa, ne halleri varsa görsünler.
Dur bakalım başka bi konu bulabilecek miyim. Gelmiyor ki aklıma birşey.
Eee normaldir, bugün pazar.
Neyse, otur otur şiştim, gidip bi tur atıp geleyim, bakalım esnaf ne yapıyor...
Gelince keyfim yerinde olursa devam ederim, değilse küser giderim...

1 yorum:

Kaya dedi ki...

N`olacak bu yeni nesil genclik..

Küsmüs gitmissin herhalde, ayrica tatil günlerini ben de hic sevmiyorum. Insani tembellestiriyor
Ya da hep tatil olsun, hic is olmasin. Bak o zaman sürekli canimiz sikilacagindan artik tembellestik, mayistik gibi durumlari yasamamis olmayiz. ee ne demisler, alismis kudurmustan beterdir..