2 Nisan 2009 Perşembe

Senden Öğrendim...


Gittin, kanadı kırık kuştum
Sustum, sözlerime küstüm
Hani kırılırsın siyaha
Nöbet nöbet geceler boyunca

Dün, güne dize gelince
Yürek acılara doyunca
O tez dönüşün geç olunca
Kendime tahammülü öğrendim.

Kördüm, bilendim
Seni unutmayı öğrendim.

Sen yoktun ben yalnız kalmayı öğrendim.
Acıya duvar gibi durmayı öğrendim.
Kaybolmuş bir dilin sözcükleri gibi
Köksüz bağsız durmayı öğrendim...

Vazgeçtiysen hep sağanak yağışlarımdan
Vazgeçtiysen bitmek bilmez kışlarımdan
Korkma kimseye ödenecek borcum yok
Yok saymayı ben senden öğrendim...

Söz: Burcu Tatlıses
Müzik: Febyo Taşel
Düzenleme: Febyo Taşel
Solist: Funda Arar

14 yorum:

eylem dedi ki...

Kankacım öyle bir fotoğraf ve şarkı seçmişsin ki alıp götürüyor insanı
ben de böyle gittim uzaklara
ellerine sağlık kankacım

ve özlediğime

Özledim

İki güneş geçti bir gece
Biraz yağmur yağdı bana
Biraz ben yağmura...
Sevdiğim bir şarkı çıktı radyoda
Yarısına ben eşlik ettim
Yarısına gözlerim...
Anlatmak istemiyorum ama
BEN SENİ BURDA ÇOK ÖZLEDİM! ...

Ceyhun Yılmaz

no name dedi ki...

Kankacım nedir bu Baha'dan çektiğimiz yaa...
Her bahar sana musallat olacak mı bu kardeşimiz...
Geçen de sordum, kimdir necidir tanır mıyız? tanımazsak neden tanımıyoruz diye...
yok öyle biri diye kestirip atıyorsun...
Bana söylemesen de hiç olmazsa ablamla paylaş...

hem yok de hemde şiirler şarkılar döşen adama...
iyi valla... Kim bu Baha açıkla artıkın...

mavigün dedi ki...

doğru yoruma ne denir..
doğru yorum denir...


ha bu arada kankam da olayı çakmamış galiba yırttık :)

demiştin sabah sitede..

Fakat canım sen kendini saklayamaz oldun bu kadar kopya verilmez..Bak bu aşkın K halidir.(K hali=kör hali )
ya dikkatli ol..yada ?

eylem dedi ki...

eyvah eyvah
hesap sorulmuyor yırttık diye yazıyordum ben de rahatça :)

yutkunayım önce ,sonra bir derin nefes alayım
baha kim ?
baha baharın abisi :)
bahara asılacaklar dikkatli olsun abisi var
Evet ablam aşkın K halindeyim

saklamıyorum aşığım yani
yeterli mi bu kadar bilgi kankacım ve ablacım

mavigün dedi ki...

yeter ki aşk olsun ..

çok sevindim ..
güzel bir haber bu...

aşkla kal..aşkınla kal..
bilgi yeter mi?
Bence yeter...

eylem dedi ki...

teşekkür ederim :)

no name dedi ki...

Bu bilgi bana yetmez...

Benim kankam çok kıymetlidir, kurda kuşa yem edemem...

Kimmiş bu talihli genç şöyle bi araştırsaydık...

Ablacım sen de hemen yelkenleri suya salıverdin...

-"Aşığım..."
-"Haa iyi öyleyse, hayırlı olsun..."

Bumudur ablalık?

eylem dedi ki...

Canım kankacım sen de benim için çok kıymetlisin

tanıştırmak için getirdim ama özellikle senden çok tırstı
şimdi sorguya çeker beni, bulur bir açığımı ,izin vermez sonra bana aşık olmana diye yaklaşmadı yanına :)

aa kankacım lütfen ablama laf yok

mavigün dedi ki...

İŞTE BUYRUN BURDAN YAKIN..

canım no name kardeşim..

kız aşığım dedi..
yarın evleniyorum demedi ki..

bir aşkını yaşasın..

kankası biliyorum zordur almak kızı senden ama..
biraz sakin ol..
hemen korkutma kızı..

sonra sen vermeyeceğini görünce kaçarsa baha'ya..
o zaman bu mu ablalık diye sorucakmısın ?güzel kardeşim..

Böyle durumlarda sakin olmak lazım..

Bir bahar geçsin:..
yaz gelsin geçsin..

sonbahara doğru herşey belli olur?

hem canım kardeşim..
o aşkın ''K'' halinde..
Bir ''G'' haline gelsin..

Bırak aşkını yaşasın
şöye doya doya
Hem sende bilirsin..
Kiraz mevsiminin hangi mevsim olduğunu..





G hali= gözüm açıldı.

kiraz mevsimi= mayıs ayında başlar, haziranda biter.
Kiraz mevsimi, saf yeşilden kan kırmızısına uzanan renk tayfında, devinimlerin, başkaldırının ve aşkın mevsimidir.


Sonuç:Bence bu bilgi yeterlidir..

no name dedi ki...

Evet ablacığım,
tecrübeye kulak vermem gerek, çok fevri davrandım galiba...
Sen haklısın...

eylem dedi ki...

G hali= gözüm açıldı. :))
güzelmiş

Kaya dedi ki...

ben biliyodum yaa

sürekli beni SIKISTIRIYODU zaten asik misin, kime asiksin, biz taniyo muyuz...

bu asik olmus, sonra da korkmus, saga sola satasmaya baslamis

bunu söylemekten hic hoslanmam ama "ben biliyordum"

kim bu arkadas Eylem, taniyo muyuz :) yok canim hic ankarada olmadim ki son birkac yildir, nerden taniyim
ama sen bi cagir da soralim sorusturalim, sahipsiz sanmasin :)

eylem dedi ki...

ben sen miyim Kaya korkayım :)
şaşkınım şaşkınım deyip duruyorsun
bak açık ve net işte benim ki

Kaya dedi ki...

Hayirlisi olsun
Allah tamamina erdirsin
Allah sasirtmasin