14 Nisan 2009 Salı

Merhaba Anka...


Sevgili-m Günlük
Merhaba,
Gene ben...
Benim günlüğüme başkası yazacak değil ya...
Saçma oldu biraz, neyse olsun varsın...
Sevgili günlük, bugün adamızı ve sitemizi bir süredir izleyen ve izledikçe bizleri seven bir arkadaşımızla tanıştım ve sizlerle paylaşmak istedim...
Adı... Ben biliyorum ama kendisi "Anka" olarak tanınmak istedi, bende saygı duyarak kendisine Anka diyeceğim...
(Bu arada ismi çok güzel)
Anka kardeşimiz Manisa'da yaşıyor, Manisa'da kendisine ait bir kuaför salonu işletiyor...
Bayanların yaşı sorulmaz diyerekten izninizle o konuyu pas geçiyorum.(laf aramızda otuzuna merdiven dayamış ve bekarmış)
Aramıza hoşgeldin Anka...

Hımm, bu arada belirteyim anka kardeşimiz bana bi dünya fotoğrafını gönderdi...
Ama ben paylaşma konusunda tereddüt içindeyim.
Neden derseniz, dermisiniz? dersiniz...
Çok güzel bir kız, o yüzden Anka'yı kendime saklıyorum.(fotoğraflarını)
Evet bencilim, paylaşmıyorum ne olacak?..

8 yorum:

no name dedi ki...

Hoşgeldin Anka...
Yorumlarını, katılımlarını bekleriz...

yağmur dedi ki...

Aramıza hoşgeldin anka...

mavigün dedi ki...

No Name bu ANKA da yağmur gibi kız kardeşin olmasın ben yanlış anımsamıyorsam senin Manisa ile bir bağlantın vardı..

eğer Yağmur gibi o da kız kardeşinse..
abiliğinin tüm bencilliğini gösteriyorsun demektir.

Biz onu tanıdıkça yüreğimizde bir resimini çizeriz.
sen sakla kendine tüm fotografları...


BU ARADA
hoşgeldin Anka..

Kaya dedi ki...

Zamanin birinde Anka kusunun birisi kendisine öyle bir yuva yapmak istermis ki; saray gibi olsun, simdiye kadar hicbir kusun yaptigina benzemesin, saglam olsun, dayanikli olsun, hatta ve hatta kiyamete kadar gelecek tüm torunlarim bu yuvada hayata merhaba desin istermis. Ne zaman böyle bir yuva yapmaya kalksa, akbabanin birisi gelir hemen bozarmis. Bir denemis, iki denemis Anka kusu ama akbabayla basa cikamamis. Yuvasindan da vazgecmis. Taaa uzaklara, Kaf Dagi`nin ardina kadar ucmus. "Madem dillere destan bir yuva yapamiyorum, o zaman benim adim dilden dile, gönülden gönüle dolassin." demis ve kayiplara karismis. O günden itibaren kendisinden bir daha haber alinamamis. Adi var kendi yok bir kustur Anka Kusu. Gönüllerde yasar..

Ama gel gelelim, abim onu yakalamis, hatta fotograflamis, rafa kaldirmis. Cok da iyi yapmis.

Gösterme kimseye abicim, büyüsü bozulmasin


Hogeldin Anka...

no name dedi ki...

Yok ablacığım, kız kardeşim değil Anka, kız kardeşimin arkadaşı...

eylem dedi ki...

Hoşgeldin Anka

seval dedi ki...

Hosgeldin Anka,

aramiza gelmeyi istemen onurlandirdi bizi, seni zamanla tanimak her birimizi cok sevindirecek...

Anka dedi ki...

Herkese merhaba;

Aranıza almış olduğunuz için teşekkür ederim, iki gündür internetteki bağlantı problemi nedeniyle bir şey yazamadım içim içimi yedi ama kısmet bu akşamaymış.

Ve no name seni sona sakladım. Sen bir tanesin, her şey için teşekkür ederim. Seni tanımış olmak benim için büyük şans...