1 Nisan 2009 Çarşamba

Beş Çayı



Sevgili BBO Ailesi,
Madem ki deniz kıyısı dediniz, hemen koştum ve bu mekanı kapattım.
Umarım beğenirsiniz...



Hemen Şaziment ablaya haber saldım, güzel gözlemeler bazlamalar ekmekler yufkalar açması için...



Bu arada Cevriye teyze de bir tepsi börek açmış bizler için, hatırını kırmak olmaz...



Sanki restoran sahibi biraz kızdı, "biz de misafirlerimizi ağırlamak isteriz" deyince "tamam patron" demek zorunda kaldım...



Seval ablacığım, seni unutmadım. Sana özel bir tabak, afiyetler olsun...


Mavigün'e özel bir lezzet...
Ege mutfağından kabak çiçeği dolması ve deniz börülcesi vee midye dolması...



Başkanım, kısır isterse kısır yaptırılır ve ikram edilir efendim...
Afiyet olsun...


Başkanım çiğ köfteyi de unutmadım...



Bütün bunların finalinde muhtelif kuruyemiş ve güzel bir aşure...
Afiyet olsun...

20 yorum:

eylem dedi ki...

emir büyük yerden geldi kankacım
sana yardım için gönderildim

mekan harika tam istediğimiz gibi bir yer bulmuşsun
off off teyzeler neler yapıyorlar böyle ellerinize sağlık teyzelerim

no name dedi ki...

Hoşgeldin kankacım,
tek başıma altından kalkamam zaten iyi ki geldin...

eylem dedi ki...

evet
neler yapıyoruz sevgili kankam
emir ve görüşlerine hazırım :)

no name dedi ki...

Kankacım, mekanda denize ve martılara dalmış seyredip duruyorsun.
Çek altına bir iskemle otur rahatına bak...
Misafirlerimiz gelince onlarla ilgilenirsin artık...
Hazırlıkları ben hallediyorum...

eylem dedi ki...

pardon kankacım ya
bahar geldi ya çarpıldım mı ne dalmışım öyle
güzellikleri de görünce

tamam oturayım sağol kankacım
bir şeye ihtiyaç olursa seslen hemen gelirim yardıma

seval dedi ki...

No Namecim n´aptin be ablam, bu kadar zahmetlere girdin? Gercekten biz aslinda sana öylesine takilmistik, yoksa sakayi biraz fazla mi uzattik?

O cok güzel yer, tepsi tepsi börekler, özel hazirlanan tabaklar, hepsi bizim icin ha? Vay canina gözlerime inanamadim, bu ne güzelliktir anlayamadim... Teyzelerin ellerine, senin güzel yüregine binlerce saglik, düsünmüs olman yeterdi... :)

Eylemcim gördün mü? Bi de "Ablacim benim kankam buhar olur, toz olur bi cay bile yapmadan yok olur!" diyordun! Nasil utandirdi bizi? cik cik cik.. :)

eylem dedi ki...

Kim
ben mi dedim?
çok ayıp etmişim o zaman
özürdilerim kankacım

ben saat beş olana kadar dalmaya devam edeyim vakit gelince gelirim

mavigün dedi ki...

vay vay buna ikindi sofrası mı değil..

nuna bir şölen
buna bir ziyafet sofrası denir...

ay ay kankacım gel bak ben masanın önünde martıları sayıyorum gel yamacıma....

no name canım çok teşekkürler
yüreğinin zenginliği dışarı vurmuş be kardeşim benim..

valla benim karnımdan önce gözüm doydu..
bu güzellikler karşısında..

ah akdeniz akdeniz..

canım mmaviünler dj sini
bu şölen müzik olmadan olmaz giderken al götür diye bir cd verdi..

çalıyorum..

http://www.youtube.com/watch?v=5oLaaumlsaU


haydi dostlar haydi canlar..
toparlanın da gelin artık

bak ben geldim çok açıktım ..
başlıyorum...

Kaya dedi ki...

insaf edin

aranizda yalniz yasayan bekar erkekler olabilir, ne bu ya

bi de üsenmemis fotograf koymuslar

eylem dedi ki...

kayacım hoşgeldin
buyur geç şöyle mavigün ablamın yanına
hem yaparsın sen beceriklisin :)

kankacım ellerine sağlık

mavigün dedi ki...

mızmızlık yapmak yok Kayacım canım kardeşim..
abin o kadar yorulmuş...

yemek buldun otur dayak buldun kaç derler atalarımız..

al Prof.nu da gel..

bak çok güzel burası ..
hafiften biraz rüzgar başladı..

keyif derler buna keyif...
ya canlar keyfimin kahyasıda buralardaydı ama..
kesin bir şeyler atıştıryordur..
bulan yanıma yollasın..

Kaya dedi ki...

yok ablacim yemekler icin emegine saglik abimin

hadi bugün doyduk, bu yavrucak yarin da istemez mi, bence ister

yarin da ablasi yaparsa sorun yok ama :)

eylem dedi ki...

martıları seyrederken bir şiir buldum :)

Martı Kanadında Sana Süzüldüm

Nice zaman oldu görüşemedik
Bir orta yolda buluşamadık canımın içi
Ve çok istesek bile
Göz göze gelemedik
Konuşup halleşemedik
Bilirim unutmazsın beni
Bende seni

Bugün
En çok sevdiğim yere gittim
Deniz,yosunlar,
Sandallar
Balıklar
Martılar
Alabildiğine hür
Martı kanadında sana süzüldüm
Selam yolladım
Gülüşümle birlikte
Hissedebildin mi acaba?

Ne olacak bu halim
Niye hep böyle hasret çekerim
Gökyüzünde salınırken martılar
Ne kadar imrendim
Ah bir bilsen
İşte o yüzden
Bugün ben
Martı kanadında sana süzüldüm!

Aysel Yazıcı

eylem dedi ki...

duygu sömürüsü yapma kaya :)


ablacım kahya masanın altına saklanmış çık diyorum çıkmıyor
birsürü de yiyecek saklamış masanın altına
ne yaramaz keyfinin kahyası varmış :)

mavigün dedi ki...

Canım kayacım ben kardeşime yemek yapıp yollamazmıyım hiç
iki elim bağlı olsa genede yaparın seni aç bırakmam gurbet illerde..

eylem canım denize düşeceksin
gerçi Ankaralı lar iyi yüzer ama..

şimdi bir tehlike var...


biz bu kadar yemekleri yedikten sonra yerimizden nasıl kalkacağız...

antalya belediyesii

S.O. S

vinç gerekli..

bir çekirge sürüsü olarak yediklerimizden yerimizden kalkamıyoruz..

S.O.S

vinç vinç
istiyoz...

mavigün dedi ki...

ah eylemcim ya sorma keyif bu işte kahyasıda böyle oluyor canı ne isterse yapar şimdi..


sen ona artık akşam olmuş..
bak sahip gidiyormuş..
bizler böyle canlar dostlar hep birlikte ne keyiflerimiz olacak de..
o çıkar yerinden..

evet herkese iyi akşamlar..

no name günümüzü güzelleştidiğin için..
yüreğini sofralara koyduğun için..
bizim için hiç bir zahmettem kaçınmadığın için..

çok çok teşekkürler..
canım kardeşim
iyi varsın..
gönlü bol kardeşim..

tekrar iyi akşamlar
iyi geceler..

Kaya dedi ki...

mavigün annecim sen bitanesin, seni seviyorum
beni duygu sömürüsü yapmakla suclayan eyleme de söyle kücükler simarabilme lüksüne herzaman sahiptir

eylem dedi ki...

şımar hadi küçük :)

kankacım ellerine sağlık
ablacım teşekkürler
kendinize iyi bakın...

Kaya dedi ki...

yok artik istemem

herkes gidiyo

ben de gidiyom

hadi hayirli aksamlar

no name dedi ki...

Nereye .....
daha karpuz keseceedik...

Kankacım meyva isteğini yetiştiremedim kısmetse yarın artık...

Tüm gelen ve soframa onur veren dostlara teşekkür ediyorum...
Ayağınıza,ruhunuza sağlık...
Her zaman beklerim...