18 Nisan 2009 Cumartesi

Başkan'ca


Bir şiir yazdım
Ben ki şiir nasıl yazılır bilmeyen,
Döktüm sadece düşüncelerimi
Karmaşık cümlelere...

Bir hikaye yazdım
Annemin bana uyuturken anlattıklarından
Tüm masal kahramanları
Aynı hikayede toplanmıştı sanki...

Masal anlatıyordum oğluma
Uyututurken başucunda
Annem geldi aklıma
Onun bana Anlattıkları geldi...

Bir DESTAN yazdım
Kahramanı meçhul
Zamanı meçhul
Hayali meçhul
Mekanı meçhul.

Bir DOSTLUK yazdım
Adı belli
Yeri belli
Zamanı belli.

Ben deliyim dedim açıkça
İlk defa utanmadım
Haykırdım herkese düşüncemi...
Meğer Yalnız değilmişim !!!

31 Mayıs 2008 Cumartesi 21:43
Başkan

4 yorum:

no name dedi ki...

başkanım pardon,
izinsiz oldu ama,
accıkta oynadım ama pardon...

Kaya dedi ki...

arsivin saglam sanirim
tarihe bakilirsa..

no name dedi ki...

Kaçmaz kolay kolay...

eylem dedi ki...

yüreğine sağlık başkanım