18 Mart 2009 Çarşamba

Yeşil Eriğim


Sevgilim,
yeşil eriğim benim.
Ben içine hapsolmuş çekirdeğinim senin.
Hapiste günler ağır geçer diyorlar olsun,
ben vazgeçtim hürriyetimden.
Yeter ki yetim bir çocuk gibi bırakma yüreğimi.
Zira sensiz bu can bir yüktür yüreğime,
kaldır öpülesi alnını ve bak bana
karım, kızım, yoldaşım...
Bir tek gözlerim değişmedi sana
bir tek gözlerim...

Yaşlanmak etin sarkması, etin gevşemesi, saçın beyazlaması değil gülüm,
gel bu akşam buna başka bir anlam bulalım.
Yaşlanmak belkide aşktan ve ölümden korkmak demektir.

Benim en büyük kudretim
senin sahiden ıslak şehrimde olduğunu bilmek,
hatta şu an geceliğinle balkondasın.
Dokunmaya çalışıyorum ince parmaklı ellerine
yoroz değil kararan, yoroz değil...
Yüzümde ışığından ayrılmanın kederi var bu akşam
biraz da "işte geldik gidiyoruz"un hüznü.
Ama sen kaldır öpülesi alnını ve bak bana
karım, kızım, yoldaşım...
Ama gördün mü gülüm,
bir tek gözlerim değişmedi sana
bir tek gözlerim...

Volkan Konak

4 yorum:

Adsız dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=UXgSGYxg37k

ferigim, fidanim, feryadim...

hele bir de mackaya türküsü var Volkan abimin, cok severim

tesekkürler abicim
ellerine saglik, güncellemeler süper

Adsız dedi ki...

Yeşil eriğim ve Feriğim ikiside güzel türküler

son albüm de harika olmuş
şuan dinliyorum
hele o yarim yarim ve aynalar şarkısının yorumu çok güzel

Kayacım benim kankam güncelliyor tabiki süper olacak güncellemeler :))

Adsız dedi ki...

senin kankan cok yasasin emi :)

Adsız dedi ki...

inşallah :)
sevdikleriyle mutlu, huzurlu bir şekilde
sizlerde öyle