15 Mart 2009 Pazar

Su Gibi


Hoşgeldin gülüm, su gibi ömrün olsun,
Yangınlarıma sular yağdırdın,
Damla damla söndüm serinledim.
Onar onar saydığım yıllarımı onardın,
Saat saat bulunduğum meçhulden gün yüzüne çıktım...
Günler gördüm gül yüzünde,
Gönlümün kapılarını sana açtım, çalmadan gir içeri diye.
Adıyorum sana onca kırık aşktan sonra arta kalanımı,
Temize çekiyorum sende büyün yalanlarımı...
Senin aşktaki kadrini bilmek için, önce kadersiz aşklardan geçmeli insan...
Eksiltip yoran bütün ayrılıklar,
Kavuşmalara giden yollara çıkar.
Vefayı bozada gülmeyi Gülhanede unuttuğum garip bir zamanda çıkageldin...
Hoşgeldin, yitirilmiş sevgililer köyü coğrafyama,
Hoşgeldin, bir daha seversem namerdim sokağıma...
Hoşgeldin...
Bitti dediğim yerden başlıyorsun,
Dindi artık dediğim yerden oluk oluk kanıyorsun.
Beni en iyi sen tanıyor, sen anlıyorsun.
Ne hoş geliyor, ne hoş gülüyorsun...
En güzel renkleri komşu kızların gözlerinde gördüğüm solgun sarı bir zamanda çıkageldin.
Hangi yollardan uğradın durağıma?
Hoşgeldin, yitirilmiş sevgililer köyü coğrafyama,
Hoşgeldin bir daha seversem namerdim sokağıma...

Uğur Arslan

http://www.youtube.com/watch?v=gfhQoUO1VDo

Hiç yorum yok: