3 Ocak 2009 Cumartesi

KUTLU OLSUN


Canım Ablacığım,
Mutlu sağlıklı ve sevdiklerinle bir arada, uzun yıllar geçirmeni diliyorum...
Seni seviyorum...
İyi ki varsın ve ablamsın...

Ablacığım, pastayı kankam kendi elleriyle yaptı.
Umarım beğenirsin...


Kahvelerde kankamdan ablacığım...
Afiyet olsun...




Gece maviydi gökyüzü, okyanus mavi, Derinlerde tanındığını bilmiyordum ablacığım, okyanuslar adına, deniz kızı iyi dileklerini iletti...


Okyanuslardan iyi dilekler gelir de mavi gökyüzünden gelmez mi...
Martı kanadında yollamışlar sana iyi dileklerini...


Mor ve Ötesi
Harun Tekin senin için söylüyor...

Re

Yine ben miyim düşen
Hiç zamanım da yok ki
Yine ben kopup gelen
Bilmediğim şey yok ki

Yine de geldim dünyaya
Hiç zamanım da yok ki
Yine de geldim dünyaya
Hiç yok

İçim yanar içim bilmez
İçim var içim düşünmez
İçim aşk içim değişmez
İçim saf içim kirlenmez

Yine ben miyim düşen
Görmediğim şey yok ki
Yine ben kopup gelen
Bu dersin sonu yok ki

Yine de geldim dünyaya.

http://www.youtube.com/watch?v=Qk8YBczJRZk


Nereden haberleri oldu bilmiyorum.
Fenerbahçeli futbolcular bu formayı senin için " Büyük Fenerbahçeli, iyi ki doğdun" diyerek imzalamış sana iletmek üzere bana göndermişler...

Sıra geldi hediyene...
İçindeki hiç büyümeyen çocuğa...
Seni seviyorum...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Günaydin

Kankalar ellerinize yüreginize saglik
Süper bir is cikarmissiniz

Sizlerle tanismis olmak büyük lütuf...

Ablacim iyi ki dogdun
Nice yillara...

mavigun41 dedi ki...

canım kardeşlerim
No name ve Eylem e

Bütün bu güzel insanların bir yerlerde var olduğunu bilsemde
kendi hayatımın içinde bir dizi sayesinde geçtiği için ..
öncelikle..
BBO dizisine teşekkür ederim..

sizler yüreklerinize sevgiyi koymakla kalmayıp onu en iyi bir şekilde de göstere bilen güzel kardeşlerimsiniz..
sizleri tanıyıpta sevmemek
sevgiye yapılacak en büyük günah olur..
iyi ki varsınız..
sizleri çok seviyorum..

her şey çok güzel..
ellerinize ve yüreklerinize sağlık
pasta için..
Kahvelerimizi içip kırkyıllık dostlukları kıskandıralım dostluklar için zamanın ne kadar önemsiz olduğunu gösterdiği için

Derin okyonuslar için
Mavi gökyüzü ve martı için
Fenerbahçeli olarak yaş almak ise ayrıcaklığını anımsattığın için

içimdeki çocuğu görmemi,yaşatmamı
ama en önemlisi onu sevindirmeyi başardınız hediye için

sevgi yürekli yetiştiğiniz
ve hayatımda olduğunuz için

Yani Tüm yaptıklarınız için
teşekkürler canlarım..
iyi ki varsınız..

Adsız dedi ki...

İyi ki doğdun, iyi ki varsın ablacığım
ömrüne bereket...

Adsız dedi ki...

Daha nice yılları mutlu,sağlıklı ve sevdiklerinle geçirmen dileğiyle ablacım.
İyi ki doğdun...

Adsız dedi ki...

can u leave ur phone number to me???

Adsız dedi ki...

I will pass on your article introduced to my other friends, because really good!