22 Aralık 2008 Pazartesi

Baharı Özlerken...


Az kaldı bahara,
Biliyorum, gelecek pek yakında,
Bahar gelecek ve ben doğacağım.
Çiğdemler baş verdiğinde dağlarda,
Cemreler düşmeye başladığında,
Leylak tomurcukları patlamaya yüz tuttuğunda,
Bahar gelir ve ben doğarım.
Bahar...
Mevsimlerin, genç kızıdır,
Tabiatın nazıdır,
Hem delidir, doludur,
Hem sislidir, ışıltılıdır,
Bir iner, bir çıkar,
Bir gider, bir gelir,
O kendini bilir!
Adı bahar...
Üstünde,
Hanımeli çiçeklerinin kokusu var,
Kuş cıvıltılarını ararsan eğer,
Bak, gökyüzüne,
Sesler kulaklarından gönlüne dolar.
Çünkü adı bahar!
Ve bahar gelir, ben doğarım,
Her yıl yaşamı yeniden merhabalarım.
Sarı çiğdemler baş verdiğinde,
Kurumuş Belih çayına su yürüdüğünde,
Coşku doruklara erdiğinde,
Ne hacet fazla söze,
Kısaca, baharın her geldiğinde,
Ben yeniden doğarım.


Dosthan

Hiç yorum yok: