19 Ekim 2008 Pazar

Sevgili-m günlük

Merhaba,
Uzun zamandır görüşmemiş olmalıyız, sarılmanın şiddetinden bunu anlıyorum.
Derdimi ummana döktüm asumana inledim.
Seni ben çok, pek çok özledim…
Umman okyanus demek, asuman ne demek biliyor musun?
Gökyüzü demek…
Derdini denizlere dökmüş,gökyüzüne inlemiş.
Ne varsa gördüğün gibi eski şairlerde var.
Kimindi? şimdi hatırlamıyorum,Şerif İçli'nin bir eseri olmalı.
Ne diyor?

"Derdimi ummana döktüm asumana inledim
Yâre de agyâre de halî derunum söyledim
Aşina yok derdime ben söyledim ben dinledim
Gözlerim yollarda kaldı, gelmedin çok bekledim..."

Dosta,dost olmayana kalbini açmış derdini anlatmış,
Derdinden anlayan kimse çıkmamış,kendi söylemiş kendi dinlemiş
Gözleri yollarda çok beklemiş...

Sevgili günlük işte böyle.Eski aşklar kalmadı artık.
Yaa kızma hemen,bu benim fikrim.Biraz saygılı olsan ne olur ki?
Fikrimizi söyleyemeyecekmiyiz...

Tamam,sen de konuş.Kim seslendirecek seni? Bana böyle zıt gidersen
neden senin için parmağımı oynatayım ki? Evet işte böyle susar kalırsın.
Uğraşamıyacam seninle...
Sabahtan beri kafam şişti zaten,yorgunluktan gözlerim açılmıyor.
Halbuki gözler uykusuzluktan kapanır,bu ne demektir? Bırak artık yazma.
Saçmalıyorsun demek.
O zaman kendi kendimi kırmıyor ve bırakıyorum.
Hadi sevgili günlük,dostçakal...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hoşgeldin günlük
göremiyorduk uzun zamandır
iyi görünüyorsun :)

Kankacım birbirinden güzel şiirler ve fotoğraflarla bloğu şenlendirmişsin yine
hepsi birbirinden güzel olmuş
ellerine yüreğine sağlık