21 Eylül 2008 Pazar

Sevgili-m Günlük

Bu sabah yağmur sesiyle gözlerim açıldı,sevinçle yatağımdan fırlayıp balkona koştum.
Evet rüya değildi,yağmur gerçekten yağıyordu.Gün henüz ağarırıken giyinip kendimi sokağa attım.Yürüdüm yürüdüm,yağmur durdu.Bari beş dakika sürseydi... Islanamadım bile...Olsun bu da bir şeydir.Az sürse de gördüm ya.
Bu pazar sabahı alışılmışın dışıda bir hareketlilik var Kemer'de...
Günlüğe ek; Saat 08.30 yağmur hafifte olsa gene başladı.Su birikintilerine düşen yağmur damlalarının makro fotoğraflarını çekebilirim. Su birikintilerini kullanarak yansıma fotoğrafları çekebilirim.Yağmurla yıkanıp tozdan arınan ağaçların, yeşilin tüm tonlarına sahip fotoğraflarını almam da düşünülebilir. O halde hadi yağmura...

Haydi bakalım gün sonu...

....
Bedenimi ıslattı bugün yağmur
Nedensiz de ağlayabilmeli insan
Ruhum kirli ve kuru kaldı...
.....
***

Devam,klasik müziğin hakkını ver...

....
......
Karanlık...
Her şey eşit artık.
Hiçlikte yokluk,
Mavi de yürek çarpıntısı...
...
.....

Hiç yorum yok: