4 Eylül 2008 Perşembe

Sevgili-m Günlük

Merhaba günlüğüm,
Yazmak için ablamın merhabasını bekledim.Ablam geldiğine göre sırtım yere gelmez.
Tekrar tekrar hoşgeldin ablacığım...
Günlük veya günaşırılık,bu gün çok değişikti benim için.Çok güzel başladı,sonra ne olduysa oldu, güzel olan herşey gibi kısa sürede bitti.Halen şaşkınım...Dur bakalım hayırlısı. Havalar halen nemli basık ve sıcak, yaşadığım sıkıntıya katkıda bulunarak görevlerini mükemmel bir şekilde yerine getiriyorlar.evet her gün uzun uzun yazacaksın diye bir kural olmadığına göre seni bugün burada sonlandırıyorum.
Ve günün beni mutlu eden tek olayına, tekrar seslenerek noktayı koyuyorum.
Ablacığım hoşgeldin ve seni seviyorum...

3 yorum:

eylem dedi ki...

hoşgeldin ablacım

eylem dedi ki...

vaay bu blog çok temiz çookk
iyi çalışıyorlar

Adsız dedi ki...

Emmek parası be apla,
n'apçan...