8 Eylül 2008 Pazartesi

N.N'e

Ben kimim merak ediyorsun değil mi?
Ben şu canın sıkıldıkça üstüne abuk sabuk şeyler karaladığın, muhtelif isimler taktığın günlüğüm.
Hani bana sormadan sevgili ilan ettiğin günlük. Be adam bi kere sorsaydın hiç olmazsa, bakalım ben senle sevgili olmak istiyor muyum.Yahu bir insan bu kadar aymaz olabilir mi? Belki bende erkeğim.Nereden bildin dişi bir şahsiyet olduğumu? Yuh diyorum başkada bir şey demiyorum. Sevgilim-miş yok daha neler.Bi kere senin benimle sevgili olabilmen için bir çok fırın dolusu ekmek yemen gerek. Senin gibi paldır küldür insanlarla hiç işim olmaz. Beni ne doktorlar, mühendisler istedi kapımda yalvardılar gel benim günlüğüm ol, sayfalarını hiç incitmeyecem 8 b kalem, yumuşak silgi kullanacam, hiç kilitlemiyecem, her akşam havalandıracam diye ne diller döktüler ama ben hepsini reddetim. Neden ? Sırf senin bir gülüşüne iki tatlı sözüne kandığım için. Ahh akılsız kafam dinlemedim zamanında anacığımın sözünü. Kızım yapma gençliğine acı bu adam seni hor kullanır, duygularına hiç önem vermez, başka başka günlüklerle gününü gün eder yapma kızım dediydi ama dinlemedim o zaman. Ahh gözümü kör etmiştin herhalde. Saçımı süpürge ettim sana be... Ama duur yeter artık, maymun gözünü açtı. Bundan sonra aramızda her şey bitti. Git hangi günlüklerle fingirdeşiyorsan onlara yaz. Bana bir satır bile yazamazsın artık. Yazdırmam. Hadi başka kapıya...

1 yorum:

eylem dedi ki...

he he konuş be günlük kim tutar seni :))
işte anacığının sözünü dinlemezsen şimdi kafanı vurusun duvarlara

bende demiştim zamanında boşver onu gel benim günlüğüm ol
daha iyi anlaşırız diye ama sen tutturdun ille de n.n
bak gördün mü ?

neyse bunca zaman beraberliğiniz var olur arada böyle şeyler
gönlünü alır barışırsınız
sen üzülme iyidir N.N