11 Eylül 2008 Perşembe

Mavi günlük...

Kankacığım,
Burada Ramazan ayı böyle geçer...
Burada çalışanlara Ramazan ayında, "kapıyı kapa" dersin, yerinde esneyerek "rüzgar çıkar kapar" der...

Ah canım arkadaşım işte bu bir ay yurdum insanı böyle canla başla çalışır durur.
Bazılarını nikotin krizi tutar bazılarını çay ama bir kriz mutlak vardır.
Krizi olmayan oruçlu sayılmıyor yurdumda...

Bu arada oruç tutup tutmamak önemli değil herkes böyledir Ramazan aylarında...
Sanki yarı tatil...

By;Mavigün

2 yorum:

no name dedi ki...

canım ablacığım,

o kadar güzel tespitlerde bulunmuşsun ki,dayanamadım iznin olmadan blogda yayınladım.

ayrıca hayırlı olsun,senin de bir mavi günlüğün oldu.
ara sıra,her zaman,ne zaman ne kadar istersen yazarsan ben kendi adıma çok sevinecem...
herkesinde sevineceğine eminim...

yorumdaki tespitler için teşekkür ediyor altına imzamı atıyorum...

Adsız dedi ki...

canım kardeşim
senin yüreğinin,aklının güzel bulduğu herşeyi kullamakta serbestsin ...
sefan olsun..

Ayrıca adıma açtığın mavi günlük için teşekkürler..
yazmaya çalışırım canım kardeşim..
sevgilerimle..