20 Ağustos 2008 Çarşamba

Sevgili-m Günlük

20082008 Tarihe bak kafiyeli oldu.
Nedir bu kardeşim iki gündür çektiğim.kendi terimde(bu terim fatih terim in terim i değil.karışmasın.hiç sevmem zat-ı şahanelerini) boğulmak üzereyim.sıcak o kadar yoğun ki soluduğumuz hava kimyasal tepkimeye girip... aman yaa...
bu yıl kış gelmemezlik yapar mı acaba.hep böyle sıcak kalırsa ne yaparız...
ufak ufak kuzeye doğru tırmanmakta fayda var.daha kuzeye,en kuzeye...
şimdilerde yeni bir moda başladı.cennet ülkemin mutena köşesi akdeniz sahil bandında zırt pırt elektrikler kesiliyor.gece yatak odasına giriyorum derece 36.hayır efendim fahrenhait değil celcius,yaa...açıyorum klimayı yarım saatte zorlukla 26-27 ye geliyor uyuyorum.gecenin bir yarısı kan ter içinde bir uyanıyorum,klima çalışmıyor.ne olmuş?elektrik kesilmiş.kendimi balkona atıyorum.zor tabii,alışık değiliz sıcağa.
sabaha kadar otur fenerin eski maçlarını izle dur.
hastayım ya aklıma da bişi gelmiyor yazacak.olsun yazmak iyi gelebilir,sabah birisine bir şey sormuştum.unuttum.bi daha sorayım.hiç aurora ışıklarını görmüşmüydünüz?.
yağmur da gecikti gelseydi iki lafın belini kırardık.hadi bakalım.bu günlük bu kadar günlük.yarın belki güzel bir gün olur.hep sıkıntıları paylaşıyoruz sende dert ambarı gibi oldun.tabii yaa sana bundan sonra günlük demiyecem.dert ambarı.hadi yeni ismin hayırlı olsun...
Günlüğe ek;
Kimsecikler beni ikaz etmiyor neden?
dert ambarı diye bişi yok,gel şunun adını dert küpü yapalım diyen bir bbo sakini çıkmazmı yaa.neyse günlükçüm.(gündelikçiyle karışmasın,lütfen dikkat)adını tekrar değiştiriyorum.adın bundan sonra dert küpü oldu.bildiririm.şurayı bir imzalarsan.hani tebiği aldım,okudum anladım kabullendim babında.yarın aramızda niza çıkmasın...

5 yorum:

no name dedi ki...

Elektrik kesikken fenerin eski maçlarını nasıl izliyon diyen çıkmasın.
valla sorduğuna soracağına pişman olur.
hastayım ya, sinirliyim.
sormayın, ben sonra size anlatırım...

Adsız dedi ki...

tam bende onu soracaktım...vazgeçtim...
:))

eylem dedi ki...

sen bir yolunu bulup izliyosundur :))

Adsız dedi ki...

no name kardeşim sıcağı seven ben bile buralarda 40 varan sıcaklardan bunaldım sizlere orda
önce akıl sağlığınıza daha sonra ruh ve beden sağlığıza dikkat edin.

Ah canım no name kardeşim senin yaşın tutar mı bilmem ama ben bu ülkede elk. kesintilerini yağ ve gaz kuyruklarını çok iyi anımsıyorum.
bu günleri tekrar görmeyiz inşallah..

no name yoksa fenerin bir iki eski maçının golleri cep telefonuna mı kayıtlı..

eylem haklı
sen bir yolunu bulup izlersin..

Not: demek klimanın yanına jenaratörde taktırmak gerekecek ..

no name dedi ki...

yok ablacım cep telefonu değil.
evde laptop var.
alt katımız pastane,orda da jeneratör ve wirelles var.
laptopta pil var.giriyorum fener tv.ye seyrediyorum.sonra elektrik gelse bile tekrar yatmıyorum...
deliksiz 5-6 saat yetiyor bana,
gündüz zorlanırsam koltuk palas hizmetimde...

gaz kuyruğumu?
gazı ne yapıyorlardı ki?