18 Ağustos 2008 Pazartesi

seval'e sevgilerimizle


Sevgili-m Günlük
18082008 İşte geldik gidiyoruz,şen olasın halep şehri...
güzel başlayıp,güzel devam eden bir gündü.Günümü güzelleştiren güzelliğe kocaman bir teşekkür borçluyum.Güzellik,teşekkür ediyor yarında gelmeni diliyorum.Seninle vakit geçirmek çok güzeldi.Evet sevgili günlük başka neler yaptık,kayda değer bir şey yok herhalde.varsa da ben bilmiyorum,henüz.Seval ablamın başı işlerle dertte,ona yarın biraz moral takviyesi gerek.yarına kadar düşünelim,aklımıza gelir elbet birşeyler.Yağmur da arazi.seval ablama güzel bir fotoğraf ayarlamalı.hadi bakalım uykuya...

5 yorum:

no name dedi ki...

Ablacığım yarın bunaldığında,koltuğun da geriye yaslan ve gözlerini kapa.

işte buradasın,dalların rüzgar hışırtılarına karışan kuş cıvıltılarını dinle ve ....

ablacığım senin kurman gereken hayali de ben mi kuracam.
hadi gayret lütfen...
seni seviyorum...

Adsız dedi ki...

seval arkadaşım
sevgili kankam
yorgun savaşçım

hayal et ki

yüreğin demlensin bir güneşin doğuşunda..
bedenin dinlensin masmavi bir gökyüzünün altında..
ve sen bir orman ile denizin birleştiği
mavi ile yeşilin
buluştuğu yerde
bir hamağın içinde sallanırken usul usul geçsin
tüm yorgunlukların....
gül papatyam
beyaz güvercinim
seni çok seviyorum.

eylem dedi ki...

Seval ablam bunları okuduğunda eminim yorgunluk namına birşey kalmayacaktır kendisinde

bende seni seviyorum Seval ablacım :)

Adsız dedi ki...

hamak tek kişilik mi yaa

Adsız dedi ki...

yaa siz...
siz.. hepiniz..
siz var ya siz..
Ne inanilmaz seylersiniz! Insani böyle sasirtmak zorunda misiniz? Habersiz neysiz? Hani burayi dondurmustuk? Hani resmi siteye agirlik veriyorduk? Yani tesadüfen gelmesem bu güzel basliktan o güzel mesajlarinizdan haberim bile olmayacakti...

Ama bugün tevekkeli degil bende bir garip nes´e vardi, neye yoracagima sastigim, cok sevinecekmisim meger nerden bileyim?

A be No Namecigim, sana ne diyeyim, hangi kelime anlatir ki bana verdigin bu duyguyu, bi bulsam... :)

Canim kardesim benim, beni cok sevindirdin, sen daha cok sevindiril insallah, Allah ne muradin varsa versin!

A benim güzel arkadasim, biricik kankam, tatli ve akilli kizim Eylemcim ile gurbetcim Kayacim ben de sizi cok seviyorum, iyi ki varsiniz benim dünyamda, dünyalara degersiniz... :)