15 Ağustos 2008 Cuma

kısa süren dostluk



Sabah işyerimin kapısında karşıladı beni.Boş bir su şişesiyle oyunlar oynuyordu.
kısa sürede çok iyi dost olduk.dostumla yarım saatten fazla boğuştuktan sonra kendisinden müsaade alarak işyerimi açtım.bir saat sonra komşularım köpeğin benim evin kapısında beklediğini ve korktuklarını,köpeğime sahip çıkmam gerektiğini yoksa gerekeni yapacaklarını söyleyerek gittiler.Dostumdu ama apartmanda yaşayamayacak kadar iri bir köpekti.ve daha yavruydu.daha da büyüyecekti.İçim kan ağlayarak belediyeye ait hayvan barınağına teslim etmek zorunda kaldım.Nasıl bir dostsam.İşte böyle dostlar...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

no name canım kardeşim
resmini gördüğüm güzel/yakışıklı neyse.. ayrılmak sana zor gelmiştir...
onun iyiliği için böyle olacaksa
elden ne gelir..
çok üzüldüm..
canım kardeşim şair nedemiş
ayrılıklarda sevdaya dair..
onu unutma arada barınağa gidip
bakarsın.ne kadar sevinceğini göreceksin..

onlar vefalıdır hiç unutmazlar..