1 Ağustos 2008 Cuma

kemer göbeği (Meydan)

 
Posted by Picasa

11 yorum:

eylem dedi ki...

sayende Kemer'i tanıyoruz gelirsek hiç yabancılık çekmiyeceğim kesin :)

bu arada anket yapalım mı demişsin evet yapalım
ama buraya genelde sen ve ben giriyoruz
mavigün ablam malum hastanede
yağmur biliyor mu burayı?

ama farketmez sade senin içinde anket yaparım diyorsan sorun yok
seve seve anketlere katılırım :)

eylem dedi ki...

slayt gösteriside güzel olmuş
onu yazmayı unutmuşum

her sabah bir güzellikle karşılaşıyorum
ellerine sağlık

eylem dedi ki...

kelime doğrulama yok olmuş nasıl oldu bu iş
sabah vardı

mavigun41 dedi ki...

no name kardeşim..

Burayı bizim için açmış olduğun bir güzellik olarak görüyorum ve kendimi dost kardeşimin mekanına gelmiş biri gibi hissediyorum.

BBO sitesi ne kadar genel ise burasıda bir o kadar özel bir yer..
buraya bakmadan edemedim biliyorum ki kardeşim bir sözü,yakaladığı bir fotograf paylaştığı herşey sevgiyle oluyor ve bulduğu her güzelliği paylaşıyor.(her güzeli değil herhalde?)

eylemcim evet çok az kişi biliyor..
bence bilenlerde onu ençok seven ve anlayanlar olması tesadüf değil.
bence ilerde bu çoğalacaktır. biz şimdi ki bu sessizlik ve sakinlikten payımıza düşen huzuru alalım.

Birazdan evden çıkmam gerekiyor.
eylemciğim no name iyi bak..
no nameciğim eylemimize iyi bak.
her zaman birbirini tamamlayan dostluklar sevgiler bulunmuyor..
bulduğunuz bu sevgiye iyi bakın.
ömrünüze bereket
kalın sağlıcakla..
sizleri seviyorum..

no name dedi ki...

Ah ablacığım,
Sen çok güzel,benim için çok özel bir insansın.
Seni çok seviyorum.
Korkularını,endişelerini,üzüntülerini
Nasıl paylaşır,yalnızlığına nasıl ortak olurum bilemiyorum.

Canım ablacığım,
Seni Allaha emanet ediyorum.

no name dedi ki...

Baktım canımın içi kankam çok bıdı bıdı yapmaya başladı,dedim kendi kendime "-oğlum no name şu işi hallet yoksa bu kankandan sana rahat yok" ve sabahın erken saatinde başladım düşünmeye nasıl oluyor bu diye,(Biliyor musun? birisi akıl etmiş klasik müzik eserlerini disco ritminde coverlamış.nasıl güzel olmuş anlatamam,dinlemek lazım.)
ne diyordum.işte bu esnada klasik müzik dinle ve düşün pozizyonunda aklım kısa devre yaptı ve bir -ark- oluştu,yoksa -şerare-mi diyorlardı?kanka sen bilirsin artı ve eksi kabloları birbirine değdirince meydana gelen kıvılcıma ne deniyordu?
ne diyordum hah,
buldum işte,düzelttim.
bundan sonra yorum yaparken yorulmayacaksın.
ama senden bir ricada bulunsam,
olabilir mi?

eylem dedi ki...

ablacım kendine iyi bak
ben kankama iyi bakmaya çalışıyorum

kankacım teşekkür ediyorum beni yormadığın için

ricada bulunabilirsin tabiki nedemek
ama sanki bu ricada yine birşey yapmışımda kanka bunu bana yapma diyecekmişsin gibi bir his var içimde
hadi bakalım hayırlısı
söyle bakalım neymiş rican
bekliyorum

no name dedi ki...

Doğru valla
Nasıl da iyi tanıyorsun beni,

eylem dedi ki...

ve geldi
ama rica yok
tanıyorum tabiki sen benim kankamsın
hatta diyeceğin şeyide tahmin ediyorum diyeceğim ama bakalım
buyrun ekrana bakıyorum ricayı görmek için

no name dedi ki...

Her sabah evden çıkıyorsun.
Çiçekçinin önünden geçerken,uğruyor bir gün önce sipariş ettiğin bir kucak beyaz karanfili alıyor yoluna devam ediyorsun.
sana her selam verene, gülümseyerek bir beyaz karanfil veriyorsun.

bu seni tanıdığım günden beri-Bir iki gün hariç-hep böyle devam ediyor.

Seni seviyorum...


Canını yakmak,seni kızdırmak istemiyorum.

eylem dedi ki...

teşekkür ederim beni böyle karanfiller dağıtan biri olarak düşündüğün için

artı eksi olayına gelince artı anot eksi katot olması gerekiyor ama birbirlerine dokundurunca çıkan kıvılcıma nedenir bilemiyorum

kedilerin resme gelince gördüm
acelem yoktu
neyi çakamamışım anlamadım