1 Nisan 2007 Pazar

Eylem

Eylemce

Soner birşeyler söyleyecekte söyleyemiyor gibi sevilin etrafında dönmektedir...

Sevil:canım birşey mi diyeceksin
Soner:yoo
yok yok birşey yok
Ama aynı şekilde devam eder

Sevil:Soneeer yeter artık
etrafımda gezip durma birşey söyleyeceksen söyle
Soner :sevil kolay değil
Sevil: ne kolay değil
Soner:söylemek
Sevil: soner korkutuyorsun beni
Soner:bende korkuyorum
Sevil: ne ?
off soner hadi söyle
Soner: gel şöyle otur sevilcim
Sevil: oturduk bakalım
Soner: söylüyorum ama sakin ol
Sevil:tamam
Soner:ben aşık oldum
Sevil:nasıl
Soner:aşık işte ,bir görsen çok güzel
Sevil afallamış bir halde
Sevil:birde göreyim yani
soner anlam veremiyorum nasıl yani çocuklarımız ,ben ,sen
aşık diye gözleri dolu dolu iken koltuğun üzerine bayılıverir
Soner : Seviiil canım
ne oldu
hişt sevil ,sevil ne olur kendine gel şaka yaptım valla
ben sana aşık olmuştum tekrar
ne olur aç gözlerini
Sevil kendine gelir, bir süre sonra

Soner:canım iyimisin hastaneye gidelim hadi kalk rengin soldu
Sevil:gerek yok
diyerek odasına çıkar
Soner:sevil inan bana şaka yapmıştım 1Nisan ya ama devamında sana aşığım diyecektim...
Sevil: dinlenmek istiyorum gider misin soner
Soner:tamam
soner aşağıda volta atıp off ya şaka yapmıştım ne olacak şimdi diye gezinir
Bir saat sonra sevil iner
Sevil:soner konuşalım
Soner: konuşalım da iyimisin
Sevil: evet
Madem başkasına aşıksın boşanalım
Soner: neee
Sev- sevil şakaydı inan ki ben senden başkasını sevebilir miyim ki
ben sana hergün aşık oluyorum canım karım
Sevil: hiç öyle demiyordun
Soner:gerçekten şakaydı
Sevil: öyle şaka olmaz
bir süre sen salondaki koltukta yatarsın
çocuklarada alıştırarak söyleriz
diyerek evden çıkar
peşinden soner...

Soner:sevil nediyorsun ciddi olamazsın
Sevil:çok ciddiyim ,şimdi de avukata gidiyorum beni rahat bırakırmısın artık
Sevilin peşinden bakakalır soner

Soner:alo doğan başım dertte sevil benden ayrılıyor çabuk gel
ve eve döner
kapı çalar
doğan:ne oldu abicim ne ayrılması
Soner: off sorma ya sorma
diyerek kısa bir özet geçer doğana
Doğan: abicim haketmişsin ama
Soner: doğann şom doğaaan
yardım edeceksen kal şurda yoksa git canım burnumda zaten
Doğan:tamam tamam konuşurum ben seville
Soner:ikna olur mu
Doğan:bakacaz abicim

akşam ne doğanın konuşması ne aylin ikna edemez sevili
bir hafta böyle geçer
soner sürekli gönül alma şeklinde geçirsede yumuşatamamıştır sevili

Sevil mutfakta kendine kahve yaparken soner gelir
Soner:merhaba
Sevil: masanın üzerinde mahkemeden kağıt geldi
Soner:nasıl yani sevil
olmamalı lütfen affet beni
Sevil:artık çok geç
Soner masadaki zarfı alıp açar kabullenemesede

Kağıdı açtığında "şaka öyle değil böyle yapılır" yazıyordur
Soner :Allaah sevil canım benim diyerek sevile sarılır
özürdilerim seni üzmek istememiştim karıcım affettin mi beni
Sevil: eh sayılır tam değil daha
Soner: peki odamıza çıkabilr miyim
Sevil:yok daha oda olmaz affetmedim o kadar
Soner: seviill
Sevil: yok yok olmaaz diye munzur bir gülümseyişle odasına doğru koşarak çıkar
Soner:bak yakalarsam fena olur, seviiilll....

01 Nisan 2010 13:35

Hiç yorum yok: